Klachten – Huisartsenpraktijk van den Berg & Koelma – Zeist
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk van den Berg & Koelma
Kroostweg 43 3704 EB
Zeist

Klachten

Een goed contact met ons als uw huisartsen vinden wij zeer belangrijk. De meeste patiënten zijn gelukkig erg tevreden, maar soms kan het gebeuren dat u een klacht hebt over ons, de huisarts in opleiding, de praktijkassistente, de praktijkverpleegkundige of een waarnemend huisarts. Op deze pagina kunt u lezen wat u daarmee kunt doen.

Het probleem bespreken met ons:

Probeert u eerst het probleem met ons of de waarnemend collega te bespreken. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen samen met u de klacht op te lossen. Wij zien onszelf als laagdrempelig en nemen uw klacht altijd serieus.

Onderaan deze pagina kunt u uw klacht eventueel digitaal naar ons verzenden.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGEhttps://www.skge.nl/klacht-indienen)

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken van maandag t/m donderdag op telefoonnummer 088 0229100.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u op www.skge.nl

Hieronder kunt u uw klacht digitaal indienen.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord